Pages

Tuesday, March 30, 2010

Tazkirah

Assalamualaikum w.b.k.t......
Entah kenape tetbe rase hari ini terdetik untuk post berkaitan sesuatu yg kte xdpt lari, xdpt sorok, xdpt elak....HILANG ROH DARI BADAN..tajuk ni mungkin agak busan, tp mungkin dpt jd peringatan tuk sesape. Susulan drpd kes kejadian semalam, staf partner aku telah pegi mengadap Ilahi.

Semalam baru terjumpa, sihat walafiat, tgh buat kerja smbl gelak ketawa...& petang tu aku dikejutkan dgn kematian brader ni..ye, sape sangke tgh hr bergelak ketawe, petg plak dilanda kesedihan..sgt membuatkan aku tersentak jugak (hr ini kasi cuti sbb sume tgh murung).

Ni mungkin jadi peringtn tuk aku....dan aku pun turut kasi peringtn kt korang gak...moga kite masing2 tidak terbabas dengan nikmat semua.

moga boleh jd peringatan tuk rakan2 sekalian dan aku......

sangat jauh perjalanan kite lepas kematian..berape lame kite akan dihisab sebelum dimasukkan ke syurga (moga masuk ke syurga).


4 kutuk2:

teethBenthic said...

brader y mninggal 2 peg perikanan ke?erm..ad se post kosong.huhuhu

You Know Who Me said...

pekerje partner aku...ak bt projek skrg...

teethBenthic said...

kalu projek leh wat ak jd cm entri "My Passionate".akn dipertimbangkan.he3

You Know Who Me said...

hehe...boleh aje..5 deria cukup, tulang 4 kerat ade, cume deria ke-6 aku xtau la ko ad ke x....hehe

Post a Comment