Pages

Saturday, February 14, 2009

hutang

bahagia? emm..memg aku bahagia..ade kwn2 n family2 yg setia wish besde kat aku..n someone special too :-) eh,ni dah terkeluar tajuk ni..hehe.

ni bkn tujuan post aku..actually, aku saje nak share yg aku dh bahagia sbb dah berjaya bebaskan diri sndr dari financial struggle..hehe..tahniah tuk aku, bro....high self-esteem, tp bukan sombong. pertame, aku dah ganti kereta aku dgn moto..jimat giler ni, tp bkn jadi org giler..hehe..prinsip aku,u should have debt..but good debt not bad debt..hutang yang boleh buat duit..nmpk simple tapi susah nak apply..ni org panggil leverage...hasil yg dpt byk drpd bende yg sikit (less). aiseymen, kaco line tol..org urut dah kol..mintak dtg awl..huhu..see u soon...adios.

5 kutuk2:

Luke H. said...

ya rabbi...ko rupernya ayap ekekekeke

Anonymous said...

macamana ko boleh ganti kete dengan moto?. Jimat ke?. financial struggle ke ko dulu?. dah x struggle ke?. dah kawin blom?. kalau dah kawin xde financial struggle memang hebat la ko.. keje gaji puluh2 ribu nih.
dari mana ko blaja buat financial planning ni?.

You Know Who Me said...

solan bgus...very brilliant :p still bachelor....ngeh ngeh ngeh.
ciplak hikayat dongeng..pakai magik..mcm cerite sindarella...labu n tikus jadi kerete kuda..mcm tu la kereta ganti ngan motor :-)
blaja dari arnold dlm cte terminator...'talk to the hand'

tuanguru_yayah said...

hi zul ayap..(kaver2)..haha...bestnye da kaye...nk kaye gakssss

You Know Who Me said...

tuanguru_yayah > kaver2 jd mate2 gelap ke :-p
kaye dari segi pemikiran, transformasi daripada org yg boros jadi jimat. nak kaye gak masukla kelab milionaire @ main saidina...

Post a Comment