Pages

Saturday, October 31, 2009

Aku yang seksi.......i@a.........

Aku terpanggil untuk datang ke opis hari sabtu ni....semuanya kerana..........*lagipun rmh aku xde broadband tuk update blog....keh keh keh

Kekecewaan aku terhadap BEBERAPA orang nih.*lg teruk drpd kekecewaan seorg anak sb xdpt ikut mak abah pergi beraye :-p

Semuanya sbb tamakkan duit...*keuntungan xperlu dijelaskan...tapi melibatkan untung sebanyak RM ###,###.##....

Kenape mesti ade orang main kotor bile melibatkan duit yang sgt byk? *Aku salah ke bile main bersih

Lantaran tu, emosi aku terganggu semalaman *Baring dengan posisi mcm baby merengkok tgh isap jari...kui kui kui

Pandangan aku terhadap dunia dan orang sekeliling dah berubah *Mummy, daddy..i still love u forever...

Yang pasti, hidup mesti diteruskan dengan tabah, cekal, semangat kereta proton Waja *eye shining

Perancangan mesti dibuat semula *Planner..planner

Mesti membalas dendam *Dendam yang terindah, tanpa menyakitkan hati org lain

N very2 sori to mummy *sbb xdpt sponsor nak tukar kete baru

Sekian, terima kasih *kasih diterime

0 kutuk2:

Post a Comment